Merre halad a magyar digitális fogyasztó?

A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel a hazai digitális fogyasztó online térben való viselkedési és vásárlási szokásait. A tanulmány legfontosabb megállapításai felölelik az online vásárlást, az infokommunikációs eszközök használatát, az internet használatát és a digitális pénzügyek területét. A trendek egyértelműen igazodnak a világban zajló változásokhoz, mégis megállapítható, hogy vannak érdekességek, melyek inkább a térségünkre […]

Read more
Különbség a kiterjesztett és a virtuális valóság között

Manapság a kiterjesztett valóságot (augmented reality – AR) és a virtuális valóságot (virtual reality – VR) egymás szinonímájaként szokás használni. Viszont hatalmas különbségek vannak a két kifejezés között. Az egyik legnagyobb különbség a kettő között, hogy amíg a kiterjesztett valóságban a telefonunk vagy éppen a tabletünk kameráját hsaználjuk, addig a virtuális valóságban egy erre a […]

Read more
Tervezésre fel!

Már javában benne vagyunk a 2019-es évben. Értékesítés és marketing szempontjából nem feledkezhetünk meg meg a Húsvétról, a Karácsonyról vagy éppen a Black fridayről. De ezek mellett számos olyan eseményt találunk, amelyeket egy jól irányzott kampánnyal, megfelelő kommunikációval jól meg lehet lovagolni és rengeteget profitálhatunk belőle. Gondoljunk csak a Valentin napra februárban, vagy éppen idén […]

Read more